رئیس جریان «ملی آزاد» لبنان:

اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند با لبنان وارد جنگ شود

اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند با لبنان وارد جنگ شود

رئیس جریان «ملی آزاد» لبنان با اشاره به اقدامات تحریک آمیز صهیونیستها در مناطق مورد مناقشه با کشورش، گفت: اسرائیل ناتوان تر از آن است که بتواند با لبنان وارد جنگ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل «لبنان 24»، «جبران باسیل» رئیس جریان «ملی آزاد» لبنان سخنانی را در خصوص اقدامات تحریک آمیز صهیونیستها در مناطق مورد مناقشه با کشورش مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس جریان ملی آزاد لبنان در این خصوص گفت: ما از سال ها پیش تاکنون از استخراج ثروت های دریایی خود محروم بوده ایم و علت اصلی این مسأله نیز به عدم ترسیم مرزهای مورد مناقشه با رژیم صهیونیستی باز می گردد.

این شخصیت لبنانی اظهار داشت: واقعیت این است که رژیم صهیونیستی و برخی دیگر از طرف ها و بازیگران به لبنان اجازه نمی دهند تا به استخراج نفت و گاز خود بپردازد. با این حال، ما همچنان بر دستیابی به منافع خود تأکید داریم.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: ما نمی توانیم از حقوق خود چشم پوشی کنیم و در برابر خواسته های رژیم صهیونیستی عقب بنشینیم. لبنان به دنبال دستیابی به ثروت های نفتی خود است. در این میان، آمریکایی ها از صهیونیستها حمایت می کنند.

جبران باسیل اظهار داشت: ما می خواهیم بدون جنگ، حقوق خود را محقق سازیم. البته باید بگویم اسرائیل ناتوان تر از آن است که بتواند جنگی را علیه لبنان راه بیندازد. وی در بخش دیگری از سخنانش نیز تصریح کرد که قصدی برای نامزدی جهت تصدی پست ریاست جمهوری ندارد.

کد خبر 5513095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha